Переродження Chanel руками Матьє Блазі

У Парижі відбулася подія, довгоочікувана всіма експертами та аматорами моди: презентація нової колекції Chanel під егідою нового креативного директора марки – Матьє Блазі. Чому ця подія така важлива і що вона обіцяє майбутньому моди – розповідаємо в новій статті на Клео.ру.

Історія бренду

Довгі роки модним будинком Chanel керував Карл Лагерфельд. Він був настільки значущою фігурою, що незабаром став асоціюватись і бути невіддільним від бренду. Карл Лагерфельд наділив твід заслуженою розкішшю: його жакети були розшиті перлами, а декольте моделей прикрашено золотими ланцюжками, також доповненими перлами. Карл Лагерфельд був головним дизайнером та ідеологом Chanel майже 40 років.

Після його смерті посаду обійняла Віржині Віар – права рука Карла, його помічник і координатор кутюрної лінії Chanel. Вони працювали разом 30 років: спочатку Віржіні була стажистом, потім координатором лінії haute couture, а далі керувала всіма виробничими процесами будинку Chanel.

Віржіні Віар пробула на посаді креативного директора бренду лише п'ять років. Модна публіка була незадоволена роботами Віар – на їхню думку, у них не було новизни та голосу самої Віар, вони лише невдало повторювали архіви Карла.

Нова епоха Матьє Блазі

У 2024 році модну індустрію вразила новина: Віржині Віар йде з посади креативного директора Chanel, а її місце займає 40-річний дизайнер Матьє Блазі. Французько-бельгійський модельєр розпочав свою кар'єру у бренді Raf Simons, пізніше перейшовши до Maison Martin Margiela, де він займався жіночою лінією. У 37 років Матьє був призначений креативним директором Bottega Veneta, увічнивши в ДНК бренду лаконічний дизайн та тиху розкіш.

Дебют Матьє Блазі у Chanel був воістину епохальною подією. Гран-Пале в Парижі перетворився на заворожливу галактику, усіяну сузір'ями та планетами. Незважаючи на театральність декорацій, ідеї, закладені Блазі, були зосереджені на сучасності та свободі вибору. Блазі хотів дати можливість жінці не просто дотримуватися стилю, заданого командою дизайнерів, а й самостійно “міксувати” одяг та змінювати форму аксесуарів під себе.

Зірка нової колекції – переосмислена класика – сумка Chanel 2.55, що постала у новому, “пом'ятому” вигляді. Це недбале виконання не було помилкою дизайнера: завдяки вшитому в клапан дроті форму сумки можна змінювати вручну, залежно від бажання власника. Матьє Блазі продовжив грати з темою космосу, представивши сумку у вигляді планети, а камелії – ще один код вдома – з'явилися як нашивки на класичних моделях.

Дизайнер пожвавив твідові жакети, які здавалися застарілими після відходу Карла Лагерфельда. Матьє Блазі вдихнув у гардероб нове життя, використовуючи бахрому, необроблені краї та об'ємні фасони, що надало одягу динаміку та легкість. Матьє Блазі продемонстрував віртуозне володіння рухом тканини, створивши одяг, який відчувається невагомим і при цьому виглядає неймовірно бажаним. Його дебют повернув дому Chanel репутацію законодавця моди, зробивши його не лише елегантним, а й актуальним.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *