Відразу чотири світові столиці – Нью-Йорк, Лондон, Мілан і Париж – готуються представити колекції весна-літо 2026 в рамках Тижня моди. З вересня по початок жовтня саме тут визначатиметься майбутні тренди та формуватимуться ключові орієнтири для індустрії.
Нью-Йорк : 11–17 вересня
Перша із “великої четвірки” відкриває марафон. Американський тиждень поєднує комерційну силу та незалежний креатив. У розкладі – Michael Kors, COS, Area, Khaite та Toteme. Інтерес викликає у тому числі повернення Calvin Klein та участь брендів, чиї силуети найчастіше копіюють мас-маркет-марки. Нью-Йорк продовжує балансувати між спортивним шиком та зухвалим “андеграундом”, зберігаючи статус культурного серця американської моди.
Лондон : 18–22 вересня
Британська столиця робить ставку на перезапуск. Новий глава British Fashion Council Лаура Уїр прибрала внески за участь в основній програмі, розширила список учасників та зробила акцент на молодих дизайнерів. Календар підтримають Burberry, Erdem та Simone Rocha, а серед новачків виділяються Aaron Esh, Talia Byre та Chopova Lowena. Фінал тижня традиційно закріпить Burberry.
Мілан : 23-29 вересня
Найбільш очікуваний тиждень із рекордними 55 офлайн-показами. Центр уваги – дебют Демни в Gucci, здатний задати новий напрямок бренду. Також попереду перші колекції Луїзи Троттер у Bottega Veneta та Сімони Беллотті у Jil Sander. У розкладі Prada, Dolce & Gabbana, Max Mara, Moschino, Fendi, Ferragamo, а завершить тиждень ювілейний показ Giorgio Armani на честь 50-річчя будинку. Не обійдеться без інтриги: Versace заявив про “камерний формат” замість звичного шоу.
Париж : 29 вересня – 7 жовтня
Останній акорд модного місяця традиційно звучить у французькій столиці. Тут очікується низка гучних прем'єр: Джонатан Андерсон представить першу жіночу колекцію для Dior, Матьє Блазі – дебют у Chanel, а П'єрпаоло Піччолі очолить Balenciaga. У розкладі – Dior, Chanel, Louis Vuitton, Schiaparelli, Saint Laurent, Miu Miu та десятки інших легендарних будинків. Париж знову обіцяє стати місцем, де класика та авангард стикаються у пошуку нового напряму.
Чотири тижні моди, чотири столиці, десятки дебютів та сотні виходів на подіум – все це чекає на шанувальників модної індустрії вже у вересні 2025 року.
Источник: kleo.ru