“Все нове – добре забуте старе”, – так можна сказати про тріумфальний камбек стилю 2000-х років, який у соціальних мережах прозвали естетикою “y2k”. Під саундтрек Брітні Спірс “Baby One More Time” збираємо модний аутфіт у стилі нульових та грамотно впроваджуємо його у сучасний гардероб.
Міні-спідниця
Почнемо з бази: міні-спідниця – це маст-хев доби 2000-х. Досить згадати образ Брітні Спірс з кліпу “Baby One More Time” у короткій спідниці, що важко вписується в рамки цензури, панчохах і кроп-топі. Це вбрання миттєво отримало звання культового, а слідом за ним підскочила популярність одягу довжиною вище коліна.
Skinny jeans
Ми на них не чекали, але вони повернулися. Нічний кошмар зумерів та ностальгія мілініалів – великі та жахливі скінні-джинси. Останнє десятиліття в моді панували розслаблені фасони та оверсайз-силуети. Проте бренди вирішили повернутися до більш жіночних мотивів і разом з цим воскресити одяг, що обтягує. Saint Laurent представляють скінні-джинси як елегантний елемент одягу, поєднуючи їх із оксамитовими жакетами та делікатними лоферами. Blumarine грає з колірною палітрою деніму, випускаючи skinny jeans у пастельних тонах, а Dsquared2 з головою занурюється в естетику y2k, відтворюючи навколо своїх колекцій воістину атмосферу лихих нульових.
Сумка “baguette”
Маленька, але містка, з різнокольоровими візерунками або на кшталт витонченого мінімалізму – сумка-багет. Шлях Baguette Bag розпочався з показів Джона Гальяно та Роберто Каваллі у 1990-х, а остаточно сумка-багет влаштувалася в історії моди у 2000-х. Її носили всі зірки без винятку, включаючи Сару Джесіку Паркер та її героїню Керрі Бредшоу. Друга хвиля популярності наздогнала сумку-багет, коли стиль y2k знову почав панувати у fashion-світі. Зумери, як ті ще любителі вінтажних виробів, оголосили справжнісіньке модне полювання на сумки baguette, скуповуючи їх на рисейл-платформах і в секонд-хендах. Особливим попитом користуються моделі брендів Fendi, Galliano та Dior.
Кепка листоноші
“Newsboy cap” або “кепка листоноші” повернула свою колишню славу в 2025 році. Цей головний убір був візитною карткою Джона Гальяно за часів його керування модним будинком Christian Dior. Кепка була перевипущена в оновленому фасоні в 2023 році і практично відразу отримала статус sold-out продукту в магазинах Dior.
Саме час струсити пилюку зі своїх скінні-джинсів і вирушати на пошуки тієї самої вінтажної “baguette”, як у Керрі Бредшоу. Адже хто знає, яку епоху мода воскресить такою?
Источник: kleo.ru