900 дизайнерів показали колекції весна-літо 2026 в рамках виставки CPM у Москві

З 2 по 5 вересня в Москві відбулася виставка CPM – Collection Première Moscow, яка зібрала понад 900 брендів із 23 країн. Закупники, інфлюєнсери та дизайнери побачили колекції весна-літо 2026, а разом з ними – нові орієнтири того, як ми одягатимемося завтра.

Відкриття стало справжнім fashion-івентом: гостей зустрічав Владислав Лісовець, поряд з яким – ключові постаті світової індустрії: президент iHKiB Мустафа Гультепе та генеральний директор Ente Moda Italia Альберто Скаччоні. Першими на подіум вийшли моделі бренду KISSELENKO, задавши тон усьому заходу: мінімалізм, лінії, що падають, і несподівані силуети.

На CPM завжди формуються тренди і цього разу особливий інтерес викликали тренд-зони. Креативна команда виставки виділила 7 головних кольорів 2026 за версією WGSN x Coloro – від ніжних пастельних до енергійних акцентів. Саме вони стануть основою гардеробів майбутнього сезону.

Модна програма включала покази російських та зарубіжних марок, колаборації Caterina Group × 5Donna, французьку білизну Valege & You та дитяче дефіле Charmy White. За межами подіуму обговорювали не менше: у рамках Russian Fashion Retail Forum понад 200 спікерів із найбільших компаній обговорювали майбутнє fashion-ринку.

Серед гостей – зірки, музиканти, артисти: у залі можна було зустріти Ларису Доліну, Ірину Хакамаду, Олесю Судзиловську, Олену Хмельницьку, Інну Малікову, Глафіру Тарханова та багато інших.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *