Російська мода за останні десять років пережила вражаючу трансформацію, ставши сміливішою, самобутнішою та усвідомленішою. Цей шлях не обійшовся без яскравих імен, які стали провідниками змін. Серед них – бренд STUDIO 29, заснований Танею Фомічевою у 2015 році, який запропонував покупцям щось більше, ніж просто тренди.
Історія STUDIO 29 почалася зі щирої любові до своєї справи. Таня Фомічова самостійно займалася розробкою дизайнів, пошуком унікальних тканин, налагоджувала співпрацю з виробництвами та вибудовувала стосунки з першими клієнтами. Цей глибокий особистий підхід став фундаментом бренду. За десятирічну історію STUDIO 29 обріс цілою командою професіоналів, власним відділом дизайну та контролю якості.
У кожній колекції STUDIO 29 захована унікальна історія, яку дизайн-команда транслює через вироби бренду. “Випуск Nº29” – реверанс ностальгійного минулого, втілений у актуальній естетиці. Осіння колекція, натхненна забутими скарбами – ілюстраціями зі старовинних книг та журналів – переосмислює образи героїв тих часів, втіливши їх у принтах, крої, квітах та силуетах. Дизайнери запрошують нас у діалог між минулим та сьогоденням, нагадуючи про ті цінності, які залишаються з нами назавжди.
Клео.ру поговорив з Танею Фомічевою про ребрендінг, популярність локальних брендів, важливість сильної концепції і про те, як змінилася російська мода за останні 10 років.
– Таню, як вам прийшла ідея створення STUDIO 29? Яка концепція закладена у бренд?
– Мода завжди заворожувала мене та займала важливе місце у моєму житті. Напевно, як і багато хто, я з дитинства любила вбиратися, вигадувати образи і поєднувати непоєднуване. Ще у студентські роки я відкрила у Єкатеринбурзі мультибрендовий магазин. Там я почала розумітися на логістиці, займалася закупівлями, працювала з покупцями. Вони приходили не тільки за речами – ми обговорювали варіанти стилізацій, і згодом навіть утворилося невелике ком'юніті.
Мені подобалося створювати одяг, вибудовувати свою спільноту та модний простір, який поєднує людей. Спочатку я не думала про те, що з мого бажання вийде побудувати бренд.
Я створила STUDIO 29, спочатку поєднуючи всі можливі функції: займалася пошуком тканин, домовлялася з виробниками, вела соціальні мережі. Досить швидко з'явився перший шоурум, куди пізніше найняла першого співробітника – продавця-консультанта. Поступово розвиваючись та масштабуючись, бренд виріс і став таким, яким ви знаєте його зараз.
З самого початку у бренду були коди, які мені близькі і які я зберегла до цього дня – це комфортний одяг, в якому зручно протягом дня. В основі кожної нашої колекції лежить ідея, історія, яку нам хочеться розповісти. Ми розкладаємо цю концепцію та розповідаємо про неї через одяг, шукаємо відповідні деталі, символи.
В основі нашого стилю – класичні моделі, які ми намагаємося переосмислити в рамках нашого бренду та бачення, додаючи до них щось своє.
Пізніше у нас виникла потреба описати, для кого наш бренд і про що він. Ми визначили героїню бренду: на основі опитувань аудиторії вивели її портрет – цілі, стиль життя, інтереси.
Ми для дівчат, які цінують глибину, якість та сенс. Їм близька ідея сімейних та дружніх цінностей, але подана через сучасну естетику.
Це дало нам більше розуміння, які колекції створювати, щоби наш покупець бачив у них себе. Зараз ми плануємо наголошувати, з одного боку, на позачасових моделях, з іншого – додавати в кожну колекцію кілька трендових позицій. Крім того, плануємо використати більше натуральних матеріалів у наших виробах.
– STUDIO 29 існує вже 10 років. Як, на вашу думку, змінилася російська модна індустрія за ці 10 років? Чи змінилися ваші стратегії, а що залишилося незмінним з моменту створення бренду?
– За десять років змінилося, звичайно, багато. Коли я заснувала STUDIO 29, на російському ринку ще не було представлено стільки локальних брендів, які полюбилися покупцям і посіли свою нішу.
На початку свого шляху я не надавала великого значення брендингу, маркетингових стратегій. Але, звичайно, згодом ми активно працювали над цими напрямками для того, щоб підвищити впізнаваність бренду, лояльність серед покупців, яким важливо знати, які цінності та смисли несе той чи інший бренд, які емоції та настрій він транслює.
Навесні цього року ми провели ребрендинг, який відбив те, яким став бренд за десять років. Ми змінили логотип, вибрали фірмові кольори, повністю змінили візуальне оформлення у соціальних мережах. Зараз ми працюємо над впровадженням новітніх технологій у наші процеси, автоматизуємо аналітику.
Незмінним залишилося прагнення створювати якісний продукт, який знаходить відгук у покупців.
Чи стали люди в Росії більше стежити за модою та віддавати перевагу продукції російського виробництва?
Не можу сказати, чи стали більше стежити за модою, але масово люди потребують бази. Багато хто прагне підтримувати вітчизняних виробників та звертає на них свою увагу.
Споживчі звички змінилися: багато хто відзначає зниження купівельної спроможності, люди серйозніше ставляться до здійснення покупок.
– Що для вас головне під час створення виробу: якість, трендовість чи щось інше?
– Якість – це основа для всіх брендів. У межах конкуренції, яка є, не можна робити неякісний продукт. Для нас важливо донести до покупця цінність товару. Ми детально продумуємо кожен запуск, розробляємо концепцію колекції та смисли, на основі яких вона будуватиметься. З цього випливають інші завдання: донести основну ідею до покупця. Ми заздалегідь продумуємо, як розповідатимемо про концепцію та смисли через контент, спецпроекти та партнерства.
– Чим ви надихаєтеся під час розробки своїх виробів?
– Наші колекції поєднують у собі аналітику та ідею, про яку ми хочемо розповісти. Перед початком роботи над сезоном дизайн-команда збирає мудборд, де відображає напрямки, які будуть актуальні цього сезону. Також дизайн-команда спільно з маркетингом відбирає актуальні маркетингові тренди на сезон, щоб зрозуміти, що буде актуальним з погляду споживчого попиту.
Роботу над кожною колекцією ми розпочинаємо за 7-8 місяців до її виходу.
Крім того, ми відстежуємо тренди, але ми відбираємо тільки ті з них, що підходять саме нам, адаптуємо і додаємо до них щось своє.
Ми завжди продумуємо, для кого потрібна та чи інша річ, хто її носитиме і куди. Виходячи з цього, команда вносить корективи до моделі: змінює довжину, посадку, тканину. Вже після цього модель проходить безліч етапів: дизайнери вигадують ескізи, потім відшиваються в експериментальному цеху.
Створюючи осінню колекцію, ми надихалися ілюстраціями зі старих дитячих книг та журналів. Їх відрізняло те, що кожне зображення несло в собі цілу історію, зрозумілі людські цінності, близькі та актуальні для нашого бренду. Ілюстрації були невід'ємною частиною історій, у які ми поринали з головою, які стали частиною культурного коду для багатьох із нас. У новій колекції, “Випуск №29”, ви знайдете елементи образів героїв книжкових ілюстрацій: хутряні комірці та капори, приглушені кольори та квіткові мотиви.
Через знайомі образи ми хотіли об'єднати простір культурного коду сьогодення та минулого, створити простір сили та натхнення.
– Чи є ваш особистий секрет успіху? Як вам удалося з локального бізнесу вирости до великого бренду з бутіком у центрі Москви?
– Упевнена, наш успіх ще попереду, але є речі, які завжди будуть важливими для нас. По-перше, щира любов до своєї справи, а по-друге, сильна бізнес-стратегія. Не менш важливими є аналітика і сильна команда. Мені здається, для бренду важливо транслювати цілісну історію та мати сильне позиціонування, яке виділить вас серед конкурентів. Ми багато сил вклали у впізнаваність бренду, працювали над якістю виробів та розширенням асортименту, а також над створенням власного ком'юніті.
Источник: kleo.ru