Шість грунтовних і простих порад із запобігання культурно-трудових труднощів при роботі за кордоном

Шість грунтовних і простих порад із запобігання культурно-трудових труднощів при роботі за кордоном

Ви новачок в роботі за кордоном? Вперше подорожуєте в іншу країну для бізнесу?

Робота на міжнародному рівні вимагає зовсім іншого набору навичок аніж робота на національному рівні. Те, що добре підходить для вас у вашій країні, може виступити проти Вас при роботі за кордоном.

Ключем до роботи на міжнародному рівні є відмова від стериотипу що те”як ми поводимо себе вдома”, є допустимою нормою на роботі, тим паче закордоном.

Зрозуміло, що Ви розглядаєте в першу чергу ті бізнес-підходи, на які ви традиційно покладалися – це вже протоптаний “правильний шлях”, але можливо вони не так добре підходять для міжнародних платформ. Й чим швидше Ви це зрозумієте, тим більша ймовірність того, що ви досягнете успіху на своїх нових міжнародних підприємствах.

Щоб полегшити цей процес, працівники бюро перекладів Glebov кілька порад, настільки простих і надійних, що будь-хто може застосувати їх негайно, щоб ще більше збільшити ваші шанси на міжнародний успіх.

#1 Відкрийте очі і почніть спостерігати

Безсумнівно, Ви будете злегка приголомшені після перших ваших закордонних зустрічей.

Незважаючи на це, будьте переконані що ви зосереджені на важливих речах, зокрема, спосіб спілкуються місцевих жителів один з одним, мова жестів, правила черговості при участі в бесіді, а також як люди одягаються і можливі гендерні норми і т. д.

Ваша здатність проаналізувати ситуації і розпізнавати їх основну динаміку значно підвищить вірогідність успіху Вашого міжнародного успіху, або ж Ваш розвиток на новому робочому місці.

# 2 Задавайте багато питань

Крім спостереження, задавайте якомога більше питань.

Питання представлять вас як людину, що прагне і зацікавлена в справі, що робить більш імовірним той факт, що ваші міжнародні колеги будуть підтримувати ваші зусилля.

Демонстрація прихильності до створення культурної синергії між залученими сторонами служить сильним показником того, що ви не працюєте з позиції, в якій ви очікуєте, що всі будуть робити це “по-своєму”.

Орієнтування в іноземній культурі може бути складним, якщо ви не розумієте місцеві правила і етикет. Ви також можете наробити купу культурних помилок, що несприятливо вплине на відносини і довіру.

Однак, якщо ви зробили все можливе, щоб продемонструвати своїм колегам, що ви готові навчатися, то дуже ймовірно, що потенційні помилки будуть швидко проігноровані та вибачені.

#3 Розраховуйте на більшу кількість часу і будьте терпеливим

Це не рідкість, що для угод між людьми різних міжнародних і культурних традицій, потрібно більше часу, ніж зазвичай.

Це пов’язано з відмінностями в спілкуванні та організації зустрічей.

Тому не намагайтеся квапити події. Дозвольте подіям зайняти стільки часу, скільки потрібно .

Варто також враховувати культурні відмінності в підході до часу. Деякі культури мають набагато більш прагматичний і гнучкий підхід до часу, який може ще більше затягнути події.

# 4 Обмежуйте невизначеність

Працюючи в різних культурах нерідко відмінності в підході, цінностях і робочому етикеті створюють ситуацію, в якій завжди є рівень невизначеності, тому учасники процесу мають бути більш гнучкими та терплячими.

Існують культурні відмінності в тому, в якій мірі люди є прямими або непрямими у своєму спілкуванні. Ця відмінність також поширюється на ступінь, наскільки людина є “точною” в тому з чим вона працює .

Візьмемо, наприклад, німців, які зазвичай прямолінійні у своїй промові (тобто вони напряму говорять, що думають) і точні в своїх плануваннях та виконанні. Проте хтось з Саудівської Аравії може бути менш прямим у своїй промові, оскільки багато з того, що вони пояснюють , може бути передано мовою тіла, а не словесно. У рівній мірі вони можуть також виявляти високу терпимість до невизначеності, яка може проявлятися в відсутність остаточного планування.

Ваша здатність орієнтуватися в цих відмінностях і цінувати невизначеність, безумовно, допоможе Вам у ваших починаннях.

#5 Підготуйтеся та починайте завчасно

Ми завжди рекомендуємо, якщо ви подорожуєте у нове місце закордон з метою ділових переговорів, приїздіть принаймні за два дні до дати зустрічі. Чому? Тому що це дозволяє акліматизуватися до потенційних відмінностей в кліматі, кухні і різниці в часі.

Це також дає вам можливість розпочати формування влиття в місцеву культуру.

Гарантією того, що цей довгий шлях було пройдено, і ви фізично і розумово підготовлені, буде отримання максимальної віддачі від ваших наступних зустрічей.

# 6 Розвивайте власні міжкультурні навички

При роботі в міжкультурному середовищі важливо, щоб ви або брали участь в наочному навчанні з міжкультурними експертами, або проводили якомога більше досліджень самостійно.

Прочитайте, як працює цільова культура. Яку поведінку вони цінують? Які поведінка може спричинити образи? Як ви можете адаптувати свою поведінку до культурної синергії?

Подумайте також про свою власну культуру. Яку поведінку Ви цінуєте на робочому місці? Яка поведінка може Вас дратувати або причиняти незручності?

У результаті цих вправ позначте області яких потрібно уникати, або до яких потрібно детальніше підготуватися. Якщо, наприклад, ви жорсткі щодо своєчасності, а ваші міжнародні колеги – ні, подумайте про стратегії, які вам, можливо, доведеться використовувати для позитивного управління цією ситуацією.

Насамперед, отримуйте задоволення. Міжкультурні обміни – це захоплюючі можливості, які дозволяють вам розширити свою базу навичок, і вчитися в інших. Чим більше ви подорожуєте, тим більше отримуєте базових культурних навичок , які допомагають вам орієнтуватися в будь-якій ситуації, незалежно від складності.