Інтерв'ю з дизайнером Олександрою Гапанович: про Московський тиждень моди та філософії бренду GAPANOVICH

Бренд GAPANOVICH, заснований Олександрою Гапанович, впевнено завойовує серця поціновувачів високої моди, перетворюючи кожен показ на чарівну подорож. Остання колекція, представлена на Московському тижні моди, під назвою “Передчуття балу”, стала яскравим підтвердженням цього, продемонструвавши не просто одяг, але цілу історію, зіткану з руху, блиску і глибоких особистих смислів.

Коріння бренду GAPANOVICH сягає глибоко в культуру і природу Крайньої Півночі, звідки родом Олександра Гапановича. Дизайнер черпає натхнення у самобутності рідних місць, переосмислюючи локальні культурні коди та звертаючись до традиційного костюма. Це проявляється у використанні специфічних патернів, деталей та кольорів, які, проте, органічно вписуються у канву світового концептуального люксу.

Філософія бренду будується на пошуку власної ідентичності через призму пам'яті, сімейних історій та культурної спадщини. “Все закручене навколо місця, де я народилася”, – зізнається Олександра. Її колекції – це посвята щасливим моментам дитинства, проведеного на Кольському півострові.

Редакція Клео.ру поспілкувалася із засновницею бренду GAPANOVICH Олександрою Гапанович про симбіоз танцю та одягу, очікування та реалії Московського тижня моди, а також про натхнення прямо з Крайньої Півночі.

– Олександро, ваш показ на Московському тижні моди “Перечуття балу” став перформансом, поєднавши моду та танець. Розкажіть, як народилася ідея перетворити показ на хореографічне шоу? Який сенс було закладено у цей танець?

– Ідея народилася із самої назви колекції – “Передчуття балу”. Це не просто очікування події, це той трепетний електричний стан, коли емоції ще не втілилися в рух, але вже шукають виходу. Статичний показ не міг би цього передати. Танець тут – метафора внутрішньої напруги, мрії, яка ось-ось стане реальністю. Це діалог між стриманістю та експресією, тим часом, що приховано під шарами тканини, і тим, що рветься назовні. Хореографія була створена, щоб пожвавити одяг, показати його не як костюм, а як співучасника руху та емоції.

– Можете кількома словами описати колекцію “Передчуття балу”?

– Томлення. напруга. Перетворення. Це кокон, з якого народжується метелик балу. Мінімалізм силуетів, що раптом вибухає каскадом рюш і мерехтінням паєток. Стримана палітра, що підсвічується спалахами срібла. Гапанович зберігає баланс між своєю ДНК і новою темою, ставлячи питання: як танець перетворює реальність? Як через моду явити світові красу, біль та гордість за свою російську історію?

– Московський тиждень моди – це велика сцена. Які очікування були у бренду GAPANOVICH від участі в цій події, і чи виправдалися вони?

– Для нас Московський тиждень моди – це завжди діалог. Ми чекали не просто уявити колекцію, а занурити глядача у наш світ, у нашу філософію. Ми хотіли створити не просто показ, а подію, яка запам'ятається саме своєю емоцією та цілісністю.

І так, очікування не просто виправдалися, вони були перевершені. Енергія залу, жива реакція на танець, на музику, на самі образи – це був бажаний діалог. Ми відчували, що глядачі повністю перейнялися цим “передчуттям”.

– Ви черпаєте натхнення на Крайній Півночі. Які образи чи деталі з Півночі особливо вплинули на вас та знайшли відображення у колекції “Перечуття балу”?

– Крайня Північ для нас – це не лише візерунки та орнаменти. Це насамперед відчуття. Для “Передчуття балу” ми взяли дві ключові теми:

  • Полярне сяйво . Його відблиски та переливи ми втілили в мерехтіння паєток і вишивки, які грають на тканині, як сполохи світла на нічному небі.
  • Тиша і чистота . Безкраї снігові простори, кришталеве повітря. Це відбилося в чистоті та лаконічності силуетів, в об'ємних, але дуже легких і світлих матеріалах, що нагадують свіжий сніг у різних його відтінках.

– У ваших колекціях багато блиску та об'ємних матеріалів. Чи є у вас порада для дівчат, як носити паєтки та рюші, щоб не стати схожою на новорічну ялинку?

– Головна порада – носите це з упевненістю та відчуттям внутрішнього свята. А технічно – правило розмаїття.

  • Паєтки . Нехай сяє одна річ. Якщо це плаття або топ з паєтками, решта образу має бути максимально стриманою: шкіряні штани, прості джинси, грубі черевики або лаконічні човники. Це створить ідеальний баланс між гламуром та стилем.
  • Рюші . Працюйте із пропорціями. Якщо рюші об'ємні та ошатні на верху (блуза, жакет), низ має бути вузьким. Якщо ви одягли пишну спідницю з рюшами, верх зробіть простим і облягаючим. Головне – не перевантажувати силует з усіх боків.

Так ви виглядатимете не як ялинка, а як стильна та сучасна жінка, яка вміє керувати увагою.

– Якби вам сказали залишити лише один виріб із нової колекції “Передчуття балу”, то який би це був?

– Це нестерпно складний вибір! Але якби довелося… я залишила б об'ємну сукню із сірого простібаного трикотажу з вуалевою спідницею.

Воно ідеально втілює всю концепцію “Передчуття”. Його можна носити на голе тіло – це натяк на інтимність та томлення. Воно одночасно просте за формою, але неймовірно складне за деталями. Воно рухається і живе разом із господинею, а блискучі сполохи вишивки прикраси з квітів від Анастасії Козлової – це північне сяйво та обіцянка свята. Це квінтесенція бренду Gapanovich.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *