У передноворічні місяці всі країни, відзначають свята за Григоріанським календарем, починають декорувати громадські простори, вітрини магазинів, фасади будівель і заставки телеканалів, передає Ukr.Media. Йде гонитва за ефемерним «дух різдва» (в деяких культурах — Нового року). Традиції розрізняються за формою: хтось розвішує шкарпетки для подарунків над каміном, хтось чистить мандарини на святковий стіл. Але подібностей все одно більше, ніж відмінностей.
Один з базових інгредієнтів — різдвяна музика. Лінда Блер, яка займається клінічної психіатрією, говорить про те, що характерні для цього часу мелодії для багатьох стають тригером нервового стану: потрібно купити подарунки, нікого не забути привітати, на роботі завал — потрібно встигнути до Нового року, і т. д. «Ви просто витрачаєте всі свої сили, намагаючись не чути, що ви чуєте!» — цитує Блер канал Sky News.
У США існує підлозі-іронічний термін «Різдвяна трясучка» (christmas creep), що характеризує магазини і ЗМІ, які починають декоруватися занадто рано. Першою в цьому році різдвяний плейлист почала програвати друга за розміром в США мережа супермаркетів BestBuy — 22 жовтня, найбільша — Wallmart — обіцяє підтягнутися 13 листопада.
Щоб не зійти з розуму, у вчених є два рішення. Навушники і соціофобія. Перша — більш доступна і достатньо надійна, підкреслюють вони.
Ну а ми починаємо. З наступаючим!
Джерело: ukr.media