Тиждень моди в Мілані сезону весна/літо 2026 став калейдоскопом сміливих ідей, де класичні коди зазнали переосмислення, а межі між функціональністю та мистецтвом були навмисно розмиті. Клео.ру розповідає про головні покази Міланського Тижня моди, які змусили модний світ завмерти від захоплення.
Prada : у пошуках легкості в епоху інформаційного шуму
Дует Міуччі Пради та Рафа Сімонса продовжив свої пошуки легкості у світі, перевантаженому інформацією, представивши колекцію, де знайомі архетипи трансформувалися у щось нове. Показ на глянсовому помаранчевому подіумі розпочався з переосмислених військових силуетів, які стали одою багаторічної історії пані Пради, яка створює уніформу для креативних та нестандартно одягнених жінок. Офіскор постав у несподіваних інтерпретаціях: сорочки могли бути повністю розстебнуті або грайливо заправлені в спідню білизну.
Спідниці-балони повернулися на подіум у новому прочитанні: вони виконували функцію спідниці, зверху якої були одягнені атласні сукні та оверсайз-жакет ніби з чоловічого плеча. Яскрава палітра кольорів – від мандаринового до насичених відтінків жовтого – підкреслювала сміливість і свободу колекції, яка навмисно ставила під сумнів загальноприйняті уявлення про конвенційну красу одягу.
Jil Sander : інтелігентна сексуальність та делікатна деконструкція
Дебютна колекція Сімоне Беллотті як новий креативний директор Jil Sander позначила свіжий погляд на традиційні коди бренду. Беллотті досліджував ідею розкриття себе через одяг, пропонуючи інтелігентну, індивідуальну сексуальність. Це виразилося у напівпрозорих сукнях з градієнтними відтінками небесно-блакитного та пурпурового, а також у строгих спідницях-олівцях та сукнях з вирізами, що оголюють бюстгальтери або делікатно розкривають тіло.
Max Mara : “Рококо Модерн”
Ієн Гріффітс з Max Mara здійснив подорож у XVIII століття, представивши колекцію Рококо Модерн, натхненну мадам де Помпадур. Колекція втілила концепцію “екстравагантного мінімалізму”, поєднуючи чисті лінії бренду із драматичними завитками архітектури рококо.
Класичні двобортні тренчі придбали накладки на плечах, строгі жакети були доповнені повітряними спідницями з органзи, створеними із сотень складених деталей. Колекція випромінювала нову легкість і чуттєвість, відсилаючи до балетного стилю: светр із пір'я нагадував костюми балетних танцівниць.
Міланський Тиждень моди весна/літо 2026 ознаменувався деконструкцією звичного, грою з обсягами та текстурами, а також глибоким зануренням в інтелектуальні та історичні контексти. Дизайнери сміливо експериментували із силуетами, пропонуючи як прозорі шари, так і архітектурні форми, як суворий офіскор, так і грайливу балетну естетику. Спільним знаменником стало запрошення до самовираження та переосмислення ролі одягу в житті сучасної людини.
Источник: kleo.ru