Від фарфорових прикрас до одягу в дусі японської вуличної моди: бренди маркету Московського тижня моди

Маркет п'ятого Московського тижня моди зібрав в одному просторі те, заради чого варто приїжджати на цю подію: можливість побачити наживо роботи дизайнерів з різних куточків Росії, доторкнутися до матеріалів, поговорити зі творцями і купити речі, які не завжди зможеш знайти у звичайному магазині. Бренди перетворили маркет на живу карту локального дизайну – від фарфорових прикрас ручної роботи до одягу на кшталт японської вуличної моди. Московський тиждень моди створює унікальну екосистему, де дизайнери знаходять свою аудиторію, а відвідувачі відкривають для себе імена та історії, що стоять за кожною колекцією.

МУРМУРИЗМ

МУРМУРИЗМ – російський бренд в'язаного одягу, з яким працюють понад 50 майстринь з усієї Росії – мами у декреті, пенсіонерки, жінки, серед них 32 бабусі. В осінній колекції – светри та аксесуари з піксельними зображеннями тварин, через які люди часто виражають себе (тигр, щур, котик, свинка). Вперше за два роки бренд переглянув звичний крій: нові моделі стали вільнішими та універсальнішими. При створенні колекції дизайнери надихалися покупцями бренду – їхньою самоіронією, мем-культурою, звичкою виражати себе через образи тварин.

ABZAEVA

ABZAEVA – концептуальний бренд про локальну ідентичність, в основі якого закладено ідею збереження культурного коду Бурятії. Назва відсилає до шаманського роду Абзай з острова Ольхон на Байкалі, звідки походить сім'я дизайнера батьківської лінії. Нова колекція присвячена сімейній родовій молитві, текст якої було знайдено у старих зошитах бабусі: зі слів молитви було згенеровано 3D-об'єкти-бусини, принти та навіть електронний трек із голосом батька дизайнера. Для творця бренду це жива культура та частина особистої ідентичності, спроба переосмислити текст молитви та перевести її у зображення, об'єкти та одяг.

Alessandro Bruno

Alessandro Bruno – марка оптики з італійським акцентом, що вийшла на ринок у 2019 році і успішно наздоганяє конкурентів у своєму сегменті. Філософія бренду полягає у поєднанні традиційних прийомів із витонченими інноваціями: тут використовуються тільки високоякісні матеріали – медична сталь, міцні сплави та екологічно безпечні ацетати з нульовою алергенністю. У колекціях акцент зроблено на броулайнерах (оправах із підкресленим верхнім кордоном), де домінує жіночність навіть у складних еклектичних моделях. При створенні колекції для Московського тижня моди дизайнери черпали натхнення з гармонії природи та сучасного мистецтва, комбінуючи елегантні силуети з яскравими квітами, щоб наголосити на індивідуальності кожної людини.

CARDINAL&MARGO

CARDINAL&MARGO – сімейний бренд, що створює високоякісні капелюхи з натурального фетру з акцентом на ремісничі традиції та інноваційні технології. Нова колекція поєднує класичні канони капелюшної майстерності та сучасні дизайнерські рішення: тут представлені федори, клош, трилбі та експериментальні моделі з асиметричними силуетами. Колірна гама варіюється від базових відтінків (чорний, сірий, бордо) до акцентних кольорів (теракот, охра, глибокий синій), а як декор використовуються текстиль, шкіра та металева фурнітура. Натхнення для колекції прийшло з різних джерел – від вуличного стилю та цифрового мистецтва до філософії стриманої розкоші та сучасного урбаністичного мистецтва із графіті-принтами.

COSMICBEAD

COSMICBEAD – авторська майстерня фарфорових прикрас із Санкт-Петербурга, заснована у 2018 році промисловим дизайнером та керамістом Мариною Герасименко, випускницею Санкт-Петербурзької художньо-промислової академії імені Штигліця. Основний матеріал – високоякісна порцеляна, що обробляється вручну з використанням благородних металів: золота та платини для декорування, що надає виробам особливої цінності та витонченості. Процес створення кожної прикраси включає не менше десяти виробничих етапів і три високотемпературні випали при температурі 1220 ° C, на це йде близько місяця ручної роботи. Прикраси COSMICBEAD випускаються обмеженими серіями – кожна з них є не просто аксесуаром, а сучасним арт-об'єктом, в якому поєднуються авторське бачення, майстерність кераміки та філософія усвідомленої творчості.

DANIIL LANDAR

DANIIL LANDAR – бренд, який нескінченно експериментує з кроєм, матеріалами та технологіями, надихаючись світовими культурними тенденціями та створюючи формені речі для широкого класу. Нова колекція присвячена японській вуличній моді та створена для людей вільного духу та творчих професій, які прагнуть гармонії між активним міським життям та відпочинком на природі. Колекція відрізняється лаконічними формами та спокійними кольорами, відбиваючи філософію мінімалізму та зручності, з особливою увагою до вільного крою, який не сковує руху. У лінійці представлені худі, штани, піджаки, сорочки, тренчі, дощовики, сумки, головні убори і навіть спідня білизна – все створено з думкою про комфорт та стиль для тих, хто цінує свободу в житті та мистецтві.

DENIS DETALOV

DENIS DETALOV – це переосмислення одягу через усвідомлення себе, бренд про полотна, на яких ми пишемо свої історії, що поєднує streetwear з casual та створює стиль Corporate-Goth. Нова колекція Осінь-Зима представляє готичний шик у поєднанні з лаконічністю офісного стилю, де домінують чорно-білі кольори, що підкреслюють графічність силуетів та глибину фактур. Ключовими елементами стали авторські принти, натхненні готичною архітектурою та переосмислені в сучасному ключі, а також незвичайний крій з асиметричними лініями, драпіруванням та складними конструктивними рішеннями. Особлива увага приділена фактурам: натуральна бавовна різних щільностей створює багату тактильну палітру, а авторська в'язка додає тепла та формує унікальні текстурні візерунки – це виклик звичному дрес-коду та маніфест індивідуальності для тих, хто не боїться експериментувати.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *