Saint Laurent став найпопулярнішим брендом світу за версією Lyst Index

Saint Laurent став найбажанішим брендом цього року. Вперше він зайняв перший рядок у рейтингу, обійшовши колишніх фаворитів – Miu Miu та Loewe, з'ясував Lyst Index.

На думку аналітиків, причина успіху очевидна: креативний директор Ентоні Ваккарелло залишається вірним естетиці, яка зробила Saint Laurent символом витонченої сили та чуттєвої суворості. В епоху візуального хаосу публіка, здається, знову тягнеться до лаконізму та чіткого коду бренду – шкіряних силуетів, чоловічої плечової лінії та вічної чорної шкіри.

Головним об'єктом модного бажання стали лофери Le Loafer – вони посіли друге місце в списку найпопулярніших товарів сезону, поступившись лише шльопанцям від бренду Havaianas Top Flip-Flops.

Другий рядок у топі зайняв модний будинок Miu Miu, який залишається популярним завдяки своїй естетиці юної зухвалості. Бренд COS показав стрімке зростання пошукового інтересу – більш ніж на 140% – і вперше увійшло до трійки лідерів. Замикають п'ятірку найбажаніших брендів The Row і Coach, тоді як Loewe, який ще нещодавно вважався головним законодавцем стилю, опустився на восьме місце.

Тим часом, учора весілля у вбраннях від бренд Saint Laurent зіграли SHAMAN та Катерина Мізуліна. Для урочистостей артист вибрав сорочку з японського бавовняного твілу вартістю понад 165 тисяч рублів, а його наречена – сафарі-куртку за 150 тисяч.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *