Новий рік до нас мчить: Tiffany, Burberry та Dior випустили святкові колекції

Напередодні Різдвяного сезону світові люксові бренди традиційно представляють свої головні колекції та рекламні кампанії. Цього року акцент змістився на сторітлінг та емоційну глибину, відходячи від стандартних студійних зйомок. Tiffany & Co. і Burberry роблять ставку на атмосферні історії із зірковими складами, тоді як Dior дивує унікальним лімітованим предметом, який ідеально вписується у зимовий наратив.

Що ж приготували нам гіганти моди та ювелірного мистецтва до Нового року та Різдва?

Tiffany & Co.: у пошуку кращого подарунку

Святкова кампанія Tiffany & Co. цього року, названа “Кохання – це дар” (Love is a Gift), являє собою подорож у світ мрій. Головною героїнею стала світовий амбасадор Будинку – Аня Тейлор-Джой.

Сюжет розповідає про подорож актриси крізь засніжений Лондон, Токіо та Нью-Йорк, а шлях їй направляє біла атласна стрічка, що розгортається навколо заповітної “блакитної коробки” Tiffany Blue Box.

Героїня стає свідком інтимних моментів обміну подарунками, демонструючи знакові прикраси Будинку: від намиста HardWear до браслета Knot. Завершується ця чарівна одіссея, як і належить зимовій казці, на засніжених вулицях Нью-Йорка, біля входу в ресторан The Landmark. Послання просте, але потужне: любов у всіх її проявах – найдорожчий дар. І, звичайно, найкраще, коли вона упакована у блакитну коробочку Tiffany.

Різдвяний екшен чи ідеальна британська вечірка від Burberry

Burberry вирушає прямо в епіцентр новорічної суєти. Їхній святковий компейн – це справжній британський міні-фільм, який оспівує передсвяткову метушні та сімейні цінності.

Дія розгортається у затишному лондонському таунхаусі, де господиня будинку, актриса Дженніфер Сондерс, готується прийняти гостей. І не просто гостей, а зірковий склад: супермодель Наомі Кемпбелл та Роузі Хантінгтон-Уайтлі.

В атмосфері святкового хаосу, Burberry не забуває продемонструвати не лише чудеса Різдва, а й їхньої нової колекції верхнього одягу. Наомі Кемпбелл одягнена у класичний бежевий тренчкот Trerose, а Роузі Хантінгтон-Уайтлі – у вкороченому пальті з оновленим силуетом.

Dior: сумка, що застигла у льоду

У той час, як інші бренди зосередилися на святковому кіно, Dior представив унікальний арт-об'єкт, який ідеально резонує з естетикою зими. Йдеться про культову сумку Lady Dior, трансформовану художником Айзеком Монте.

Lady Dior перетворилася на кристалізований предмет мистецтва, процес створення якого включав вирощування кристалів безпосередньо на матеріалі. На це пішли місяці, протягом яких мінерали та оксиди перетворювали поверхню сумки на блискучу текстуровану кірку, схожу на замерзлу кригу.

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *