Навіть найпередовішим і добре пошитим одягом зараз не здивуєш, тому модним маркам доводиться вигадувати нові способи вразити публіку. Один із таких, який уже став трендом, – незвичайні, інколи ж навіть дивні локації для показів нових колекцій.
Тиждень моди, що недавно прогримів у Мілані, стартував з незвичайної презентації бренду Diesel. Команда дизайнерів на чолі із Гленном Мартенсом влаштувала замість звичного показу “гру” для всіх бажаючих. По всьому Мілану були розставлені яйцеподібні капсули, всередині яких були моделі у виробах нової колекції Diesel. Їх потрібно було відшукати, щоб отримати головний приз – можливість вибрати образ із весняної колекції Diesel, який буде підігнаний за індивідуальними мірками та доставлений переможцю до Різдва.
Неможливо не похвалити Гленна Мартена та всю його команду за таке неординарне рішення. Фешн-гра у покемонів залишила приємне враження як у громадськості, так і серед професійних експертів, вкотре наголосивши на концепції доступності моди для всіх та демократичній етиці бренду.
Ще одне шоу з унікальною локацією – показ Saint Laurent SS26 у рамках Паризького Тижня моди. Декораціями для шоу стало серце Парижа – Ейфелева вежа, а місцем проведення – центр міста зі штучно зведеними садами, що викладені у формі емблеми бренду – YSL. Погодьтеся, така презентація нової колекції явно запам'ятається краще, ніж показ на звичайному подіумі.
Наші бренди не лишилися осторонь і теж підхопили хвилю популярності незвичайних локацій для модних шоу. Преміальний модний Дім Ruban влаштував презентацію нової колекції у садах музею-садиби Лева Толстого. Показ проходив під спів птахів серед квітучих гортензій і більше нагадував прогулянку, що умиротворює, ніж модне шоу.
Чому бренди все частіше йдуть з подіумів, обираючи для своїх показів незвичайні локації? Відповідь проста: це запам'ятовується. У модному світі публіка пересичена трендами та бачила вже практично все. Але такі події, як показ у серці Парижа, садибі Лева Толстого чи центрі Мілана, точно запам'ятаються надовго.
Источник: kleo.ru