Люксовий бренд Miu Miu зіштовхнувся із серйозним репутаційним ударом після публікації відео 24-річного інфлюєнсера Wisdom Kaye, якого Vogue називає “найстильнішим хлопцем TikTok”. Блогер, на якого підписано мільйони користувачів, показав, як куплені ним у бутіку речі вартістю близько 18 тисяч доларів виявилися бракованими.
Спочатку біля жилета відлетів гудзик, а у джемпера на блискавці зламався бігунок. Після звернення до магазину бренд оперативно надав заміну, однак і нові вироби підвели: гудзик знову не витримав при першій спробі розстебнути річ. Відео з невдалим розпакуванням зібрало понад 10 мільйонів переглядів і викликало бурхливе обговорення в Мережі.
Що стосується коментарів до публікації блогера, то одні визнали неприйнятним, що одяг з високою вартістю не витримує навіть примірки, інші ж нагадують: випадок може бути поодиноким. Але повторний дефект, як зазначають експерти, вказує на можливі проблеми із контролем якості.
Ситуація посилила дискусії про те, що покупці насправді купують у люксових брендів – преміальні матеріали та копітке пошиття або лише відомий логотип та статус.
До речі, Miu Miu, який є дочірнім брендом будинку Prada, вже не вперше стає причиною суперечок щодо цінності люксу. Експерти модної індустрії вже не раз кажуть, що в останні роки розрив між ціною та реальною цінністю виробів став очевиднішим.
Источник: kleo.ru