Візуальний код Saint Laurent: 5 культових речей, що змінили моду

Ів Сен-Лоран, французький дизайнер з алжирським корінням, став тим, хто вперше створив повноцінний гардероб для сучасної жінки 1960-х – зухвалої, впевненої в собі та незалежної. Запустивши в 1966 лінію Rive Gauche , будинок моди Saint Laurent здійснив революційний крок, демократизувавши розкіш і назавжди змінивши правила гри в індустрії. Щоб розгадати секрет успіху Сен-Лорана та зрозуміти унікальну візуальну мову бренду, достатньо поглянути на п'ять творів, які стали його основою.

1. Le Smoking (1966)

Якби треба було вибрати одну річ, яка повністю визначає філософію Іва Сен-Лорана, то це був би смокінг. Але не звичайний, а легендарний Le Smoking , випущений 1966 року. У чому його унікальність? До Saint Laurent вечірній гардероб жінки був обмежений сукнями. Сен-Лоран запропонував чоловічий предмет одягу з атласними лацканами та ідеальною посадкою, але на жіночому тілі.

То справді був соціальний переворот. Коли модельєр уперше представив Le Smoking , він викликав скандал: жінкам не дозволяли відвідувати ресторани у штанах. Історія американської світської левиці Нен Кемпнер, яку не пустили до нью-йоркського ресторану Le Côte Basque і яка у відповідь зняла штани, перетворивши піджак на міні-сукню, стала символом нового, вільного ставлення до жіночого дрес-коду.

Сен-Лоран дав жінці зброю – силу чоловічої уніформи, зберігши при цьому чуттєвість. У Le Smoking не потрібно доводити свою перевагу; досить просто бути. Це вічна візитна картка YSL , яка відтоді є обов'язковим елементом кожної колекції.

2. Сукня “Мондріана” (1965)

Перш ніж мистецтво стало мейнстримом, а колаборації – нормою, Ів Сен-Лоран змусив високу моду вступити у прямий діалог з живописом. Натхненний геометричними абстракціями голландського художника Піта Мондріана, Сен-Лоран створив колекцію, де сукні-трапеції перетворилися на картини, що рухаються.

Сукня “Мондріана” стала кульмінацією стилю 60-х та символом інтелектуальної моди. Воно продемонструвало світові, що дизайн одягу може бути таким суворим, структурним і концептуальним, як чисте мистецтво.

3. “Гола сукня”: елегантна провокація (1968)

У міру того, як світ переживав сексуальну революцію, Ів Сен-Лоран тихо, але впевнено руйнував модні табу, використовуючи найпростіший матеріал – шифон. У 1968 році він представив на подіумі сукні, які були повністю або частково прозорими.

“Немає нічого прекраснішого за оголене тіло”, – говорив Сен-Лоран. Проте його прозорі сукні були вульгарними. Він використовував невагомий шифон, органзу та пір'я страуса, щоб створити ефект вуалі – тонкого кордону між інтимним та публічним.

4. Сумка із монограмою YSL

У той час як перші три ікони відносяться до одягу та силуетів, четверта та п'ята – про коди ДНК бренду, які залишаються актуальними досі. Йдеться про знаменитий логотип YSL , розроблений художником Адольфом Кассандром у 1961 році.

Скульптурна монограма з переплетених ініціалів – символ розкоші, а також прикраса будь-якої сумки Saint Laurent .

5. Lou Camera Bag

Lou Camera Bag – ідеальний приклад того, як коди Saint Laurent працюють у сучасному гардеробі. Цей універсальний аксесуар поєднує в собі простий та функціональний дизайн з відомими елементами бренду. М'який силует, стьобаний шевронний візерунок та лаконічна монограма YSL роблять цю сумку одночасно практичною та вишуканою. Створена з натуральної шкіри або замші, Lou є втіленням ідеального балансу між практичністю та розкішшю Saint Laurent .

Источник: kleo.ru

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *