Китайський онлайн-рітейлер Shein спровокував скандал у Франції. Компанія оголосила, що вперше відкриє постійні магазини в країні: перший бутік запрацює вже в листопаді в універмазі BHV Marais у Парижі, а незабаром такі ж точки з'являться у Galeries Lafayette у кількох містах, включаючи Діжон та Реймс.
Новина викликала обурення. Представники Galeries Lafayette звинуватили Shein у порушенні франшизної угоди та наголосили, що формат “ультра-фастфешн” суперечить цінностям бренду. За словами глави Федерації французького prêt-a-porter, присутність Shein є “загрозою для національної індустрії моди”.
Критики стверджують: Shein – символ одноразового споживання, масового виробництва та сумнівних умов праці. Французькі журналісти зазначають, що філософія бренду повністю протилежна традиційним принципам французької моди, що ґрунтуються на якості та помірності.
Тим часом петиція проти відкриття офлайн-магазинів Shein вже зібрала понад 270 тисяч підписів. Мер Парижа Анн Ідальго також засудила рішення розмістити бренд у центрі міста, зазначивши, що це суперечить планам розвитку локальних виробників і стійкої моди.
На тлі протестів французький сенат вже схвалив законопроект проти “ультра-фастфешну”, який передбачає податкові обмеження, заборону реклами та обов'язкове розкриття інформації про виробництво.
Раніше Shein оштрафували на 40 мільйонів євро за грінвошинг. Незважаючи на це, компанія продовжує розширюватися в Європі, що викликає побоювання у представників модної індустрії та прихильників усвідомленого споживання.
Источник: kleo.ru